Regulamin

  • Składanie zamówień

    Klientem naszego sklepu może zostać każdy, kto poprawnie wypełni formularz zamówienia, lub prześle faksem albo złoży telefonicznie zamówienie na sprzedawane przez nas produkty. Prosimy podawać pełny adres z numerem domu i ewentualnie mieszkania.

    Ilość zamawianych towarów w koszyku zmienia się za pomocą wpisania nowej ilości w odpowiednie pole. Aby dokonać zakupu należy przesłać umieszczony w „Twoim koszyku” poprawnie wypełniony formularz zamówienia. Prosimy o uważne i dokładne wpisywanie swoich danych przy rejestracji klienta, co umożliwi później bezproblemowe zrealizowanie zlecenia!
    Procedura rejestracji nowych Klientów wymaga podania poprawnego adresu e-mail – zalogowanie się w Sklepie po rejestracji będzie możliwe dopiero po wpisaniu hasła przesłanego na podany adres. W przypadku, gdy po utworzeniu konta w sklepie nie zostaje przysłane automatycznie hasło – prosimy użyć opcji „Zapomniałem hasła” przy logowaniu.
    Każdy klient może w komentarzu do zamówienia napisać swoje uwagi lub sugestie dotyczące zamawianego towaru.

  • Funkcjonowanie sklepu

    Hasła i kody wysyłane przez Sklep są generowane automatycznie. Obsługa sklepu nie ma wpływu na hasła i kody i oczywiście ich nie zna. Sklep jest testowany dwa razy w tygodniu na poprawność działania wysyłania haseł i kodów z użyciem zarówno płatnych jak i bezpłatnych kont pocztowych. Przy testach, średni czas otrzymania hasła lub kodu potwierdzającego zamówienie wynosi około 3 sekundy. Wszystkie sytuacje związane z nieotrzymaniem hasła lub kodu potwierdzającego zamówienie mogą wynikać z nieprawidłowych ustawień konta pocztowego, programu do obsługi poczty, filtru antyspamowego, przeglądarki internetowej, programu antywirusowego lub programów zabezpieczających typu „firewall”. W przypadku korzystania z poczty poprzez stronę www mogą wystąpić problemy z prawidłowością otrzymanego kodu.

  • Realizacja zamówień

    W ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia potwierdzimy mailem jego przyjęcie. Prosimy o podawanie aktualnych numerów telefonów w celu weryfikacji zamówienia.
    Każde zamówienie posiada dla celów informacyjnych swój status.
    1. W trakcie realizacji zamówienia klienci są informowani drogą mailową o zmianach statusu. Po złożeniu zamówienia w sklepie serwer automatycznie nadaje zamówieniu status złożone.
    2. Po przyjęciu do realizacji obsługa sklepu nadaje zamówieniu status w realizacji (przygotowywanie).
    3. Po zrealizowaniu zamówienia i wysłaniu paczki obsługa sklepu nadaje zamówieniu status zakończone – wysłane i informuje w komentarzu do zamówienia o dniu i sposobie wysłania przesyłki.

    W przypadku gdy zamówienie wymaga informacji ze strony klienta (np. gdy brakuje towaru lub możemy zaproponować zamienniki), zamówienie otrzymuje status Oczekiwanie. Do klienta zostaje wysłany e-mail z informacją dotycząca zamówienia i oczekujemy na odpowiedź.

    Złożone zamówienie uznajemy za aktualne do momentu otrzymania informacji drogą mailową lub telefoniczną o rezygnacji z zamówienia. Z oczywistych powodów Klient nie może zrezygnować z zamówienia, które zostało już zrealizowane i wysłane.

  • Stany magazynowe i ceny

    Prezentowana na stronach internetowych oferta Sklepu ma jedynie charakter informacyjny. Ponieważ firma prowadzi również sprzedaż poza sklepem internetowym (zamówienia telefoniczne), dostępność zamówionego towaru i jego cena może odbiegać od stanu prezentowanego na stronach Sklepu. Niektóre towary sprzedawane są w opakowaniach minimalnych.W przypadku istotnych rozbieżności zamówienia ze stanem faktycznym, mniejszej ilości sztuk, wyższej ceny itp. obsługa sklepu poinformuje Klienta w komentarzu do zamówienia o zaistniałych zmianach terminów dostaw lub cen produktów.
    Prosimy o wyszczególnienie pozycji kluczowych w komentarzu do zamówienia – to jest takich pozycji zamówienia których brak uniemożliwia realizację.
    Na stronie podano ceny zarówno brutto jak i netto te drugie są podane w opisie a cena główna produktu jest podana zawsze brutto.

  • Gwarancje, zwroty i reklamacje

    Sprzedawane przez nas elementy nie podlegają gwarancji, zwrotowi i wymianie.
    W przypadku stwierdzenia niesprawności towaru prosimy o kontakt. Zwrot i wymiana na nowy lub zwrot zapłaconej kwoty możliwy jest tylko po odesłaniu do nas towaru po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym, bez śladu montażu, w opakowaniu w którym został przysłany. Po sprawdzeniu i stwierdzeniu niesprawności nie z winy klienta, towar zostanie wymieniony i odesłany lub zostanie dokonany zwrot zapłaconej sumy, bez kosztów wysyłki. Wysyłka reklamowanego (zwracanego) towaru do nas jest na koszt klienta

  • Dane osobowe

    Sklep Internetowy mjl-elektronika.pl ogranicza zbieranie informacji o klientach do koniecznego minimum wymaganego do realizacji sprzedaży towarów, co obejmuje m.in. dane adresowe (imię i nazwisko ewentualnie nazwę firmy, adres) oraz adresie e-mail i numer telefonu. Dane te nie są udostępniane żadnym osobom ani firmom trzecim i służą jedynie do realizacji zamówień klientów oraz przesyłaniu informacji o produktach i promocjach.

  • Znaki towarowe

    Wszystkie umieszczone na stronach Sklepu mjl-elektronika.pl zastrzeżone znaki towarowe, nazwy handlowe i logo producentów sprzętu i podzespołów są własnością tych producentów. Umieszczenie ich nie stanowi naruszenia jakichkolwiek praw producentów wynikających z użycia ww. symboli i nazw lecz jest potwierdzeniem dobrej jakości oferowanych produktów.

  • Godziny pracy

    Zamówienia przyjmujemy:
    telefonicznie – 501769722 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00
    e-mailem  – przez całą dobę
    przez sklep internetowy – przez całą dobę.

  • Wysyłka

    Zamówiony towar wysyłamy w następujący sposób:

    1. Zamówienia o wartości towaru do 30 zł, do wagi 350 g- tylko przedpłata
    (drobne zamówienia, pojedyncze półprzewodniki, pojedyncze sztuki drobnego asortymentu)

    List polecony priorytetowy gabaryt A – 7,00 zł
    List polecony priorytetowy gabaryt B: do 350 g  –  9 zł
    List polecony priorytetowy gabaryt B: od 350 g do 500 g –  12 zł

    Po złożeniu zamówienia, przygotowujemy je i wysyłamy e-mail z informacja o dokładnej kwocie zamówienia.
    Zamówienie zostaje wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie

    2. Przedpłata (przelew na konto)
    List polecony priorytetowy gabaryt A: do 350 g  –  7 zł
    List polecony priorytetowy gabaryt B: do 350 g  –  9 zł
    List polecony priorytetowy gabaryt B: od 350 g do 500 g –  12 zł
    Paczka priorytetowa Poczta Polska:    od 350 g do 1 kg – 14 zł
    Paczka priorytetowa Poczta Polska: od 1 do 2 kg – 16 zł
    powyżej 2 kg – wysyłka tylko kurierem
    Przesyłka kurierska UPS, zamówienia powyżej 30 zł – 15 zł

    Po złożeniu zamówienia, przygotowujemy je i wysyłamy e-mail z informacja o dokładnej kwocie zamówienia
    Zamówienie zostaje wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie

    3. Pobranie (płatność przy odbiorze)
    Paczka priorytetowa Poczta Polska – do 0,5 kg – 17 zł
    Paczka priorytetowa od 0,5 do 1kg – 19 zł
    powyżej 1 kg – wysyłka tylko kurierem
    Przesyłka kurierska UPS, zamówienia powyżej 30 zł18 zł

    Zamówienie złożone do godziny 16:00, zostaje wysłane w tym samym dniu. Złożone po godzinie 16:00 – następnego dnia (roboczego)

    Informacja dotycząca podatku od towarów i usług (VAT)

    Zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy przedsiębiorca będący płatnikiem VAT jest zobowiązany do doliczania tego podatku do świadczonych usług – w tym wypadku do kosztów wysyłki. Jedynym podmiotem zwolnionym z tego podatku jest Poczta Polska – pozostałe firmy mają obowiązek doliczyć ten podatek.

    Uprzejmie prosimy o przeczytanie i zrozumienie powyższego tekstu.